مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 20:522022-02-26سياسي

خلق صحنه های ناب در جبهه سلامت گیلان با حضور اقشار مختلف


فرمانده سپاه قدس گیلان با تقدیر از تلاش های بسیجیان، گروه های جهادی و کادر درمان در ایام کرونا بیان کرد: در ایام کرونا جبهه سلامت شاهد جانفشانی های شبانه روزی پاسداران، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در جمع رییس و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گیلان اظهار کرد: کاهش مشکلات بخش درمان می بایست از اولویت ها در شرایط فعلی باشد.

  وی با اشاره به چالش های بهداشت و درمان در شرایط کرونایی افزود: در شرایط فعلی باید به کمک بهداشت و درمان شتافت و رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن از سوی مردم می تواند کمک شایانی در کنترل ویروس منحوس کرونا کند.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش محرومیت زدایی بسیج جامعه پزشکی در استان گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه قدس گیلان دوشادوش دانشگاه علوم پزشکی در راستای کاهش هزینه های درمانی مردم به ویژه قشر آسیب پذر جامعه قدم برداشته و استمرار این مسیر موجب امیدآفرینی می شود.

  به گفته عبدالله پور، برپایی اردوهای درمانی صحرایی، ارائه ویزیت رایگان با حضور متخصصین در مناطق دوردست و محروم و همچنین ارائه داروی رایگان بخشی از خدمات ارزنده بسیج جامعه پزشکی بوده است.

  وی با تقدیر از تلاش های بسیجیان، گروه های جهادی و کادر درمان در ایام کرونا بیان کرد: در ایام کرونا جبهه سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق صحنه های ناب در جبهه سلامت گیلان با حضور اقشار مختلف

خلق صحنه های ناب در جبهه سلامت گیلان با حضور اقشار مختلف