مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:322022-02-26سياسي

ماندگاری مسافران در میامی افزایش یابد/ ضرورت هم افزایی دستگاه ها


فرماندار میامی با بیان اینکه افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در این شهرستان اولویت دارد، گفت: تنوع بخشی به برنامه های نوروزی و ارتقای خدمات در کنار هم افزایی دستگاه ها مد نظر باشد.

- ، احمد ملایری شامگاه شنبه در نشست ستاد تسهیل سفرهای نوروزی میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه خدمت رسانی به مسافران و زیباسازی فضاهای شهری اولویت نوروز 1401 در میامی است، تاکید کرد: به همین جهت ساخت و سازهای غیرمجاز طی ایام نوروز در میامی ممنوع است.

وی با بیان اینکه دو اولویت خدمات سفر در میامی طی ایام نوروز سال آتی ارتقای کیفی و کمی خدمات سفر و همچنین تنوع بخشی به آنان است، افزود: مسئولان ذی ربط بر طبق این دو رویکرد برنامه های خود را حاضر و تدوین کنند.

فرماندار میامی با بیان اینکه نباید خدمت رسانی به مسافران در نوروز تعطیل شود، گفت: فهرست کشیک اداره ها به فرمانداری اعلام شود از سوی دیگر نانوایی ها، مکانیکی ها، قصابی ها، فروشگاه های مواد غذایی و… با اولویت برنامه ریزی سازمان صمت در ایام نوروز می بایست کشیک های خود را مشخص کنند.

ملایری خواستار توجه به نصب علائم و فضاسازی محیط شهر و روستا به خصوص با هدف دعوت کردن مسافران برای افزایش ماندگاری و بازدید از مکان های دیدنی شهرستان میامی در ایام نوروز 1401 شد و ابراز داشت: باید از ظرفیت های شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری مسافران در میامی افزایش یابد/ ضرورت هم افزایی دستگاه ها

ماندگاری مسافران در میامی افزایش یابد/ ضرورت هم افزایی دستگاه ها