مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:472022-02-26سياسي

ادارات آذربایجان غربی در تبلیغ امر مهدویت ورود کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ادارات و سازمان های استان در امر تبلیغ مهدویت ورود کنند.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های نیمه شعبان، با اشاره به این که مسئله منجی از جمله مشترکات ادیان و مذاهب است، اظهارکرد: برای برگزاری مراسمی تحت عنوان مهدویت و منجی باید از اندیشمندان و علمای دیگر ادیان و مذاهب نیز دعوت به عمل آید و همایش هایی در این رابطه برگزار شود چرا که منجی از جمله مشترکات ادیان ابراهیمی است.

امام جمعه ارومیه افزود: آذربایجان غربی هم نیاز و هم ظرفیت های فراوانی در مورد مهدویت دارد و لازم است ادارات و سازمان ها در امر تبلیغ مهدویت ورود کنند و روحانیت بیش از گذشته به این مسئله اهتمام داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری مراسم شاخص مهدوی در شهر گفت: باید سریعاً جلساتی برای برنامه ریزی دقیق نیمه شعبان صورت گیرد و نتیجه به سمع و مردم برسد و یکی از برنامه ها می تواند کاروان های خودرویی در سطح شهر باشد.

ستاد مردمی نیمه شعبان در آذربایجان غربی راه اندازی می شود مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر این که فرهنگ سراهای شهرداری باید در جهت تقویت فرهنگ مسجد محوری باشد، گفت: فرهنگ سراها باید در جهت توانمندسازی محلات و تقویت مساجد باشد و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات آذربایجان غربی در تبلیغ امر مهدویت ورود کنند

ادارات آذربایجان غربی در تبلیغ امر مهدویت ورود کنند