مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 23:122022-02-26حوادث

دستگیری قاچاقچیان چوب در منطقه حفاظت شده مله گاله


ماموران یگان حفاظت محیط زیست شیراز مستقر در منطقه حفاظت شده مله گاله، در هفته جاری طی گشت و کنترل های شبانه روزی موفق به دستگیری 3 متخلف قطع درخت وتهیه زغال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس منطقه حفاظت شده ماله گاله  گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شیراز مستقر درمنطقه حفاظت شده ماله گاله در روز گذشته  هنگام گشت زنی در کوه های شکفت و رمقان  کوهمره سرخی متوجه صدای اره برقی در بخش جنگلی ارتفاعات کوه  شده و پس از مدتی  گشت و کنترل وپیاده روی، به یک نفر متخلف که با اره برقی اقدام به قطع 5 اصله از درختان بلوط وتهیه مقادیری هیزم با احداث 2حلقه کوره زغال کرده بود برخوردکردند.

افتخار نیا اذعان داشت: ماموران پس از شناسایی اقدام به دستگیری فرد خاطی کرده که وی با اره برقی روشن به سمت مامورین حمله ور و موجب ضرب وجرح مامور شده و سپس متواری شد.

افتخارنیا افزود: مامور یگان حفاظت محیط زیست به تعقیب فرد متخلف پرداخته و پس از پنهان شدن وی در یکی از روستاها مراتب صورتجلسه و پرونده به مقامات  قضایی ارجاع شد وی اظهار داشت: 2 نفر متخلف دیگر که اقدام به تهیه هیزم بلوط جنگلی می کردند نیز دستگیر وبرای آنها پرونده تشکیل شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد در 2روز گذشته تعداد 3فقره پرونده تخلف قطع درخت وتهیه هیزم وزغال تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان چوب در منطقه حفاظت شده مله گاله

دستگیری قاچاقچیان چوب در منطقه حفاظت شده مله گاله