مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 01:572022-02-26حوادث

مردم برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها را می خواهند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از برخورد با عاملان تیراندازی به عنوان یک مطالبه عمومی یاد کرد و گفت: دستگاه قضایی این مطالبه عمومی را اجرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پرویز توسلی زاده در چهارمین نشست مشترک قضایی-انتظامی استان کرمانشاه به منظور برخورد قاطع با مجرمین حرفه ای و جرایم خشن و تیراندازی، اظهار کرد: موضوع تیراندازی ها در استان به مسئله ای نگران کننده تبدیل شده و این مطالبه را نزد عموم ایجاد کرده که با عاملان آن ها سخت، قاطعانه و بدون گذشت برخورد شود.

وی با بیان اینکه برخورد با چنین مجرمانی از مدت ها پیش به صورت جدی توسط پلیس و دستگاه قضایی آغاز شده است، افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و اکثر عاملان تیراندازی هم در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود رسیده اند و از این پس هم فضای جامعه برای آن ها ناامن تر از قبل خواهد شد.

توسلی زاده تصریح کرد: لازم است برای کنترل جرایمی نظیر تیراندازی به سراغ سرشاخه های آن که قاچاقچیان سلاح و مهمات هستند رفت.

افرادی که با وارد کردن اسلحه به جامعه ناامنی را ترویج داده و باعث می شوند مجرمان، اراذل و اوباش و دیگر افراد با هر نیت و هدفی اقدام به تیراندازی و ایجاد ناامنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها را می خواهند

مردم برخورد جدی با عاملان تیراندازی ها را می خواهند