مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 07:422022-02-27سياسي

گردشگری الموت شرقی؛ قربانی بی توجهی مسئولان


در حال حاضر گردشگر از نقاط مختلف بدون تبلیغات و امکانات وارد الموت می شود و الموت جزو 20 برند اول گردشگری کشور است، اگر با برنامه ریزی درست و تقویت زیرساخت ها زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم می توانیم جزو 10 منطقه پربازدید کشور باشیم.

- ایسنا/قزوین بخشدار الموت شرقی گفت: در حال حاضر گردشگر از نقاط مختلف بدون تبلیغات و امکانات وارد الموت می شود و الموت جزو 20 برند اول گردشگری کشور است، اگر با برنامه ریزی درست و تقویت زیرساخت ها زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم می توانیم جزو 10 منطقه پربازدید کشور باشیم.

احمد محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: الموت شرقی قطب گردشگری است و روستاهای هدف گردشگری مختلفی در این بخش قرار دارند، در حال حاضر روستاهای گازرخان، اوان، زرآباد و روستای اندج به عنوان پایلوت گردشگری محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: 84 روستا در الموت شرقی وجود دارد که اگر از بعد ظرفیتی به آن ها نگاه کنیم باتوجه به طبیعت بکر روستا، همه آن ها ظرفیت و پتانسیل گردشگری دارند اگرچه هم اکنون جزو روستاهای هدف گردشگری محسوب نمی شوند؛ در حال حاضر در برخی از روستاهای الموت شرقی، سالانه چند صد نفر اسکان داده می شوند که با توسعه زیرساخت ها و تأسیس اقامتگاه های گردشگری می توانیم این میزان را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری الموت شرقی؛ قربانی بی توجهی مسئولان

گردشگری الموت شرقی؛ قربانی بی توجهی مسئولان