مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 07:472022-02-27سياسي

تجارت ایران مطابق با قوانین بین الملل نیست


رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به علت شرایط سیاسی و اقتصادی ، تجارت کشورمان مطابق با همه قوانین بین الملل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی مؤیدی خرم آبادی در استودیوی نگاه یک شبکه اول سیما افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 81 به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد.

در این ستاد نماینده ای از هر سه قوه وجود دارد این ستاد، سیاستگذار و برنامه ریز است و هماهنگی میان دستگاه ها را برعهده دارد.

تجارت ایران مطابق با قوانین بین الملل نیست او ادامه داد: تجارت کشورمان، تجارتی مطابق با همه قوانین بین الملل انجام نیست و دلیل آن هم شرایط سیاسی و اقتصادی کشورمان است به این دلیل بخشی از تجارت ورودی و خروجی از مسیر قاچاق صورت می پذیرد.

مؤیدی خرم آبادی تصریح کرد: امروز مسئولان نظام در بحث چگونگی برخورد با مقوله قاچاق به خوبی رفتار می کنند، رؤسای قوا هر کدام در این راستا فرامینی دارند و سیاست های تعیین کرده اند که در رأس همه آنها مقام معظم رهبری قرار دارد که تأکید ایشان این است که اگر به امر قاچاق با تخصص و آگاهانه و عالمانه و با فناوری روز برخورد کنیم می توانیم آسیب هایی را که متوجه تجارت و اقتصاد و تولیدمان می شود به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت ایران مطابق با قوانین بین الملل نیست

تجارت ایران مطابق با قوانین بین الملل نیست