مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-27اجتماعي

تالاب گاوخونی به نام اصفهان سندخورد/صدور اسناد مالکیتی بستر زاینده رود


مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان اصفهان با اشاره به بازگشت 85 هزار هکتار از اراضی ملی اصفهان که به نام یزد سندخورده بود،گفت:سند تالاب گاوخونی هم به نام شرکت آب منطقه ای اصفهان صادر شد.

- منصور نادری در گفت وگو با خبرنگار در خصوص صدور اسناد مالکیتی برای بناهای تاریخی اصفهان اظهار داشت: این امر در دستور کار ما قرار گرفته و چندین جلسه نیز با میراث فرهنگی استان در این ارتباط برگزار کرده ایم.

وی افزود: برخی از آثار تاریخی در استان اصفهان هم تاریخی و هم موقوفه هستند که اگر ادارات مربوطه مانند میراث فرهنگی و اوقاف و امور خیریه در این ارتباط پیگیری کنند ما مشکلی برای حل مساله صدور سند برای این اماکن نداریم و بخش عمده مشکلات ما به عدم پیگیری این دو اداره و به ویژه میراث فرهنگی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان همچنین با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در زمینه صدور اسناد برای املاک کشاورزی در اصفهان افزود: قرارگاه تخصصی و جهادی برای تسریع در صدور اسناد در استان تشکیل شده است و با شرکت های بخش خصوصی نیز در این زمینه قراردادهایی را امضا کرده ایم.

دریافت مجوز برای صدور سند برای 30 هزار اراضی کشاورزی در اصفهان وی با بیان اینکه برای صدور اسناد مالکیتی برای زمین های کشاورزی در استان اصفهان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب گاوخونی به نام اصفهان سندخورد/صدور اسناد مالکیتی بستر زاینده رود

تالاب گاوخونی به نام اصفهان سندخورد/صدور اسناد مالکیتی بستر زاینده رود