مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:022022-02-27دانش

وقتی ذی نفعان مصوبه نقل و انتقال فرزندان هیئت علمی را عادلانه می دانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شاید برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده باشد که پس از قبولی در کنکور و پذیرش در دانشگاه بنا بر هر دلیلی نتوانید در دانشگاه مبدا ادامه تحصیل دهید و قصد جابجایی به دانشگاهی دیگر را داشته باشید، - درحالی که مدت هاست مصوبه نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی اعتراضاتی را به همراه داشته و ناعادلانه خوانده می شود؛ اما مسئولان آن را کاملا عادلانه توصیف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شاید برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده باشد که پس از قبولی در کنکور و پذیرش در دانشگاه بنا بر هر دلیلی نتوانید در دانشگاه مبدا ادامه تحصیل دهید و قصد جابجایی به دانشگاهی دیگر را داشته باشید، دانشگاهی نزدیک به محل سکونت یا متناسب با شرایط زندگی و تحصیل شما.

در این صورت شما تنها دوراه دارید یا به یک دانشگاه دیگر مهمان شوید و یا از دانشگاه خودتان انتقالی بگیرید.

شاید این دو راه به حرف ساده باشد، اما قوانین و آیین نامه های آن ها هرکدام شرایطی را دارد که درخواست دادن و طی فرآیند برایشان کار ساده ای نیست.

جدا از آنکه مهمانی یا انتقالی هرکدام چه مزیت هایی دارد این روز ها بیشتر صحبت از نقل و انتقالات را می شنویم که نقل و انتقالات دانشجویان از دانشگاهی به دانشگاه دیگر موجب نارضایتی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ذی نفعان مصوبه نقل و انتقال فرزندان هیئت علمی را عادلانه می دانند

وقتی ذی نفعان مصوبه نقل و انتقال فرزندان هیئت علمی را عادلانه می دانند