مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-27ورزشي

رقابت 4 کاندیدا برای صندلی ریاست بسکتبال/ رییس به انتخابات نرسید


رییس جدید فدراسیون بسکتبال فردا دوشنبه مشخص خواهد شد؛ البته اگر بهانه جویی ها و رایزنی ها این بار نتیجه ندهد و برگزاری مجمع انتخاباتی برای چهارمین بار لغو نشود.

- ، بعد از گذشت یک ماه و نیم از پایان دوره ریاست قبلی فدراسیون بسکتبال قرار است مجمع انتخاباتی برای تعیین رییس چهار سال آینده این فدراسیون روز دوشنبه برگزار شود.

این چهارمین زمانی است که برای برگزاری این مجمع مصوب شده است در حالی که تشکیل مجمع در سه زمان مقرر قبلی وقتی منتفی شد که فاصله زمانی زیادی تا آن باقی نمانده بود.

برگزاری مجمع بدون رییس! ابتدا قرار بود انتخابات فدراسیون بسکتبال 19 دی ماه برگزار شود در حالی که ریاست رامین طباطبایی رییس وقت این فدراسیون 23 دی ماه به پایان می رسید.

اگر این اتفاق می افتاد مدیریت فدراسیون بسکتبال پیش از ورود به دوره سرپرستی تعیین تکلیف می شد اما در فاصله چهار روز مانده به زمان برگزاری مجمع - در این تاریخ- بدون ذکر هیچ دلیل موجهی خبر از لغو انتخابات و موکول شدن آن به زمان دیگر داده شد.

این زمان جدید 6 بهمن ماه بود اما دقیقا 48 ساعت قبل از آن تصمیم به لغو دوباره مجمع و موکول شدنش به 20 بهمن ماه گرفته شد اما در فاصله زمانی یک روز مانده به این تاریخ بازهم تشکیل مجمع منتفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 4 کاندیدا برای صندلی ریاست بسکتبال/ رییس به انتخابات نرسید

رقابت 4 کاندیدا برای صندلی ریاست بسکتبال/ رییس به انتخابات نرسید