مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-27سياسي

بانوان طلبه معین امام مسجد در مساجد شوند


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه بانوان طلبه معین امام مسجد در مساجد شوند، گفت: نشر معارف اصیل، اثبات عقاید و رد شبهات از مهم ترین کارهای طلاب در مقطع فعلی است.

- ، آیت الله حسینی همدانی صبح یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران البرز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد، با بیان اینکه عظمت گستره نظام هستی و وسعت آن انسان را تسلیم می کند، بیان داشت: خداوند متعال با اعطای ویژگی هایی چون شعور، اراده و امثال ذلک به انسان؛ آن را خلیفه خود، روی زمین کرد.

وی با تأکید بر اینکه انسان جبراً مختار است، اظهار داشت: خداوند متعال از روی رحمت به انسان قوه عقل اعطا کرد تا به اندازه توانایی و فهم خود از وحی بهره مند شود.

امام جمعه کرج بابیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به جهت بهره مندی حداکثری انسان از وحی الهی راه اندازی شد، گفت: به این وسیله کار هدایت گری بشر که مخصوص و در اختیار خداست به دست افراد توانمندی درروی زمین سپرده شد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه اول معلم بشر خدا و سپس انبیا الهی است، گفت: این افراد از انبیا الهی می آموزند و پس از تلقی درست به سایر انسان ها منتقل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان طلبه معین امام مسجد در مساجد شوند

بانوان طلبه معین امام مسجد در مساجد شوند