مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-27سياسي

انجمن های علمی بهترین مامن برای تربیت مدیران شرکت های دانش بنیان هستند


دبیر اتحادیه انجمن های دانشجویی مهندسی مکانیک کشور گفت: در حال حاضر راه اندازی شرکت های دانش بنیان از اثرگذارترین اتفاقات حوزه علم و فناوری و دانش در کشور است و انجمن های علمی یکی از بهترین مامن ها برای تربیت مدیران شرکت های دانش بنیان هستند.

- دبیر اتحادیه انجمن های دانشجویی مهندسی مکانیک کشور گفت: در حال حاضر راه اندازی شرکت های دانش بنیان از اثرگذارترین اتفاقات حوزه علم و فناوری و دانش در کشور است و انجمن های علمی یکی از بهترین مامن ها برای تربیت مدیران شرکت های دانش بنیان هستند.

محمد قربانی در گفت و گو با باشگاه دانشجویان ایسنا عنوان کرد: با تاکیداتی که مقام معظم رهبری و تمامی مسئولان با توجه به اوضاع کشور چه در بحث تحریم و چه بحث ارتباط با دنیا دارند، هیچ راهی نیست جز اینکه گامی جدی و اساسی در حوزه های دانش بنیان برداشته شود.

وی افزود: طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده و همچنین کتاب ها و جزواتی که حتی از دل انجمن های علمی دانشجویی شکوفا شده است به عنوان مثال کتاب نگاهی نو به کارکردهای انجمن های علمی کشور چاپ شده در سال های 86 ـ 87 می توانیم به این نتیجه برسیم که انجمن های علمی یکی از بهترین مامن ها برای تربیت مدیران شرکت های دانش بنیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی بهترین مامن برای تربیت مدیران شرکت های دانش بنیان هستند

انجمن های علمی بهترین مامن برای تربیت مدیران شرکت های دانش بنیان هستند