مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:472022-02-27اقتصادي

20 درصد کودکان اردبیلی واکسن کرونا تزریق کرده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با گذشت 2 هفته از آغاز واکسیناسیون کودکان 5 تا 12 ساله، 20 درصد کودکان در استان اردبیل موفق به تزریق واکسن کرونا شده اند.

- محمد جعفرزاده هشتم اسفند در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی در کشور، شهرهای پارس آباد، مشگین شهر، گرمی و سرعین در استان اردبیل رنگ قرمز به خود گرفتند.

وی خروج اردبیل را از رنگ قرمز و تبدیل وضعیت به رنگ نارنجی یادآور شد و تصریح کرد: در کنار اردبیل، نمین، خلخال و اصلاندوز نیز رنگ نارنجی داشته و سایر شهرهای استان اردبیل نیز به رنگ زرد در آمده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش بستری ها و فوتی ها در استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: از 8 فوتی کرونا در استان اردبیل در 24 ساعت گذشته 6 نفر واکسن کرونا دریافت نکرده بودند و 2 نفر نیز به شکل ناقص تنها به دریافت دز اول اکتفا کرده بودند.

جعفرزاده ضرورت واکسیناسیون کودکان و بزرگسالان را در دزهای متعدد یادآور شد و افزود: دز سوم یکی از عوامل مؤثر در پیشگیری از گسترش امیکرون است که امیدواریم خانواده ها به این امر توجهی جدی داشته باشند.

وی مرگ یک کودک اردبیلی را بر اثر کرونا یادآور شد و خاطر نشان کرد: این کودک با بیماری زمینه ای قلبی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد کودکان اردبیلی واکسن کرونا تزریق کرده اند

20 درصد کودکان اردبیلی واکسن کرونا تزریق کرده اند