مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-27اجتماعي

نوای «یا کاظم، یا مظلوم» در حرم امامین جوادین(ع) طنین انداز شد+عکس و فیلم


همزمان با شب شهادت امام کاظم علیه السلام، میلیون ها زائر به حرم امامین جوادین علیه السلام مشرف شده و با نوای «یا کاظم، یا مظلوم» به عزاداری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با شب شهادت امام موسی بن جعفر علیه السلام، حرم آن حضرت در کاظمین مملو از جمعیت شد و میلیون ها زائر که از هفته گذشته با پای پیاده به سوی کاظمین حرکت کرده بودند، به حرم امامین جوادین علیه السلام مشرف شده و به عزاداری پرداختند.

  ورود دسته عزاداری اهالی کربلا به حرم امامین جوادین (ع) همچنین دسته های عزاداری از شهرهای مختلف یکی پس از دیگری وارد حرم امامین جوادین علیه السلام شده و نوای یا کاظم(ع)، یا مظلوم سر دادند.

از دسته های عزاداری معروف در این ایام، عزاداری مردم کربلا و نجف است که پس از ورود به خیابان های منتهی به حرم بر سر می کوبند و با ورود به محدوده حرم مطهر امامین جوادین علیهم السلام خطاب به آن حضرت به عزاداری می پردازند.

شب گذشته همزمان با شام شهادت حضرت کاظم علیه السلام، مراسم عزاداری در گوشه و کنار حرم به پا شد و بعد از نماز مغرب و عشا، باسم کربلایی از مداحان معروف عراق با حضور در کاظمین مداحی کرد و با نوای یا موسی بن جعفر جمعی از زائران اشک ریخته و به سینه زنی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای «یا کاظم، یا مظلوم» در حرم امامین جوادین(ع) طنین انداز شد+عکس و فیلم

نوای «یا کاظم، یا مظلوم» در حرم امامین جوادین(ع) طنین انداز شد+عکس و فیلم