مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-27حوادث

نجات جان مصدوم تصادف مرگبار بلوار بصیرت گنبدکاووس با همت مردم+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بامداد امروز (ساعت 00:15) یک دستگاه سواری پژو 405 با یک موتورسیکلت (پیک موتوری) در بلوار بصیرت گنبدکاووس به شدت تصادف کرد.

در این سانحه با کمک مردم و رهگذران بلافاصله مصدوم از زیر خودرو بیرون کشیده شد و توسط اورژانس به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مطهری منتقل شد.

براساس گزارش خبرنگار فارس که خود شاهد سانحه بود، خودرو سواری پژو قصد ورود به پیاده رو  و پارکینگ شخصی را داشت که مسیر موتورسیکلت را که از کنار خیابان در حال حرکت بود بست و با وجود ترمز موتورسوار به شدت با سواری تصادف کرد و در اثر شدت ضربه راننده موتورسیکلت به زیر خودرو کشیده شد.

  بلوار بصیرت گنبدکاووس در این حادثه شاهدان عینی بسیاری که در این مسیر تردد داشتند از نزدیک نحوه تصادف موتورسیکلت و سواری را ناظر بودند و وقتی کارشناس راهنمایی رانندگی نیز از راه رسید مشاهدات خودرا با وجود بررسی کارشناس در اختیار وی قرار دادند.

نکات قابل توجهی که در این تصادف از نظر گزارشگر اهمیت داشت بیش از هرچیز، بی تفاوت نبودن مردم و رهگذران بود که بلافاصله در محل حضور یافتند و قبل از رسیدن اورژانس و آتش نشانی با کمک یکدیگر سواری را از یک طرف بلند کردند و مصدوم را از زیر خودرو بیرون کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان مصدوم تصادف مرگبار بلوار بصیرت گنبدکاووس با همت مردم+عکس

نجات جان مصدوم تصادف مرگبار بلوار بصیرت گنبدکاووس با همت مردم+عکس