مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-27سياسي

زن و شوهرها از نوازش مثبت غافل نشوند


یک روانشناس از ابراز علاقه کلامی به عنوان نوازش مثبت یاد کرد و درباره زوجینی که اصرار دارند تنها در عمل و نه در کلام علاقه خود را به هم ابراز کنند، - یک روانشناس از ابراز علاقه کلامی به عنوان "نوازش مثبت" یاد کرد و درباره زوجینی که اصرار دارند تنها در عمل و نه در کلام علاقه خود را به هم ابراز کنند، گفت: باید توجه داشته باشیم که در یک رابطه سالم هر امری سر جای خود کاربرد دارد و اگرچه ابراز علاقه در عمل بسیار خوب و مورد قبول است اما همسران به شنیدن ابراز علاقه کلامی نیاز دارند.

دکتر محمد ابراهیم تکلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در یک رابطه سالم ابراز علاقه کلامی بسیار مهم است، اظهار کرد: گاهی رابطه عادی و سالم نیست و افراد به علت مشکلاتی از هم دور شده و رابطه خود را دوست ندارند و از این رو به یکدیگر ابراز علاقه نمی کنند.

در چنین رابطه ای نمی توان انتظار ابراز علاقه داشت چراکه مشکل اصلی جای دیگری است که باید حل شود، اما در یک رابطه سالم ابراز علاقه کلامی نیاز است.

این روانشناس ادامه داد: ابراز علاقه کلامی در واقع یک نوازش مثبت است و همانطور که ما در کودکی به نوازش کردن نیاز داشتیم، در بزرگسالی نیز به این نوازش در اشکال مختلف از جمله ابراز علاقه کلامی نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهرها از نوازش مثبت غافل نشوند

زن و شوهرها از نوازش مثبت غافل نشوند