مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-27اقتصادي

ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون


در نمایشگاهی با حضور سخنگوی دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ مدیرعامل بانک توسعه تعاون دستاوردهای این بانک طی عملکرد شش ماهه وزارت مردم را تشریح نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدابیر و اقدامات متنوعی از سوی مجموعه وزارتخانه برای ارتقای سطح اشتغال و بهبود اوضاع اقتصادی صورت گرفته است و وضعیت اشتغال سرمایه انسانی جوان کشور در این وزارتخانه قابلیت ارتقا یافته است.

وی افزود: برگزاری فعالانه جلسات شورای عالی اشتغال با محوریت وزارتخانه نشان از عزم جدی مجموعه برای پیشبرد مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور دارد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابلیت تجمیع نیروی دستگاه های مسئول در حوزه کار و اشتغال را داراست.

حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: تکمیل زیرساخت های فناورانه شرکت های تعاونی، پیگیری مستمر رفع مشکلات تعاونی ها، راه اندازی مراکز جدید نوآوری و توسعه تعاون، شناسایی طرح های جدید سرمایه گذاری در تعاون، توسعه تعاونی ها برای سه دهک پایین درآمدی و اصلاح و اجرای سند توسعه تعاون از مهم ترین تدابیر وزارتخانه در حوزه تعاون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون

ارائه دستاوردهای شش ماهه بانک توسعه تعاون