مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-27سياسي

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز رفع محرومیت کردستان است


نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های کردستان به ویژه در شهرستان های مرزی مغفول مانده اما منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان می تواند بخش زیادی از محرومیت کردستان را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی پور صبح امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد اظهار کرد: کردستان ظرفیت های بسیار خوبی دارد که نیروهای جوان و توانمند از مهم ترین ظرفیت ها در استان است که بهره گیری از ان مسیر توسعه در استان را هموار و تحقق می بخشد.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسوولان استان کردستان، چه دولت و چه مجلس باید کنار هم باشیم و این با هم بودن مزیت های خوبی دارد که مهمترین آن متنعم شدن مردم صبور و سختکوش از برکات آن است.

وی با بیان اینکه نباید دنبال این باشیم که جایگاه خود را تثبیت کنیم افزود: هدف همه ما باید بهره گیری تمام و کمال از فرصتی است که برای خدمت به مردم در اختیارمان گذاشته شده است.

قاسمی پورر اضافه کرد: یکی از مشکلات عمده استان کردستان، بیکاری است که برای رفع آن باید زمینه و بسترهای لازم را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز رفع محرومیت کردستان است

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز رفع محرومیت کردستان است