مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-27ورزشي

بازتاب درخشش «محمدیان» در جام یاشاردوغو ترکیه


کسب مدال طلای وزن 97 کیلوگرم توسط محمدحسین محمدیان در رقابتهای بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه بازتاب جالب توجهی در سایت اتحادیه جهانی کشتی داشت.

- خبرنگار مهر ، پیکارهای بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو از روز گذشته با مصاف مدعیان اوزان 97 و 125 کیلوگرم در شهر استانبول آغاز شد که در پایان محمد حسین محمدیان از کشورمان مدال طلای وزن 97 کیلوگرم را از آن خود کرد.

بر این اساس سایت اتحادیه جهانی کشتی هم در گزارش پیرامون اتفاقات روز نخست این تورنمنت بین المللی، درخشش محمد حسین محمدیان را ستود.

در گزارش سایت اتحادیه جهانی آمده است: دو مدال طلای کشتی آزاد مردان روز شنبه به نفرات برتر رسید که محمدحسین محمدیان از ایران، ورزشکار المپیکی ایران در توکیو و دارنده دو مدال طلای مسابقات رنکینگ دار توانست برای نخستین بار بعد از شکست در المپیک توکیو با موفقیت به میدان بازگردد.

این گزارش به تشریح فنی دیدار فینال وزن 97 کیلوگرم بین محمدحسن محمدیان و جبراییل اف روس هم پرداخت و عملکرد نماینده ایران را قابل توجه خواند و او را لایق کسب سومین مدال طلای خود در مسابقات رنکینگ دار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین محمدیان روز گذشته در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ماگومدرسول رحیم اف از ازبکستان را مغلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب درخشش «محمدیان» در جام یاشاردوغو ترکیه

بازتاب درخشش «محمدیان» در جام یاشاردوغو ترکیه