مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-27سياسي

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آب شرب 77 روستای چهارمحال و بختیاری را تأمین می کند


مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به 77 روستای چهارمحال و بختیاری آبرسانی می کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، هوشنگ فولادی از آبرسانی شرب 77 روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اظهار داشت: این قرارگاه در راستای همگرایی و هم افزایی دستگاه های مختلف برای خدمت به محرومان استان تشکیل شده است.

وی مردم یاری و محرومیت زدایی را از رسالت های این قرارگاه دانست و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در عرصه های تخصصی آبرسانی روستایی، راه روستایی، حاشیه نشینی شهری، ساخت مسکن، اشتغال و امنیت غذایی طرح های محرومیت زدایی اجرا می کند.

آغاز عملیات آبرسانی به 7 روستای خانمیرزا به زودی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی آبرسانی به 17 هزار روستا را در کشور متعهد شده است که در مرحله نخست 10 هزار روستا را آبرسانی می کند، ادامه داد: سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد 77 روستا است که در مرحله اول 44 روستا آبرسانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آب شرب 77 روستای چهارمحال و بختیاری را تأمین می کند

قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آب شرب 77 روستای چهارمحال و بختیاری را تأمین می کند