مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-27اقتصادي

سامانه مشاغل خانگی در کرمانشاه 300 نوع مجوز صادر می کند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 400 مجوز در حوزه مشاغل خانگی صادر شده است، گفت: در حوزه مشاغل خانگی حدود 300 حرفه یا رشته بارگذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با توجه به اینکه 18 اسفند آخرین مهلت برای اتصال مجوزها به صورت الکترونیکی است، اظهار کرد: این اداره کل مجوزها را در حوزه مشاغل خانگی، تعاونی ها و بازرسی ها به صورت الکترونیکی صادر می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 400 مجوز در حوزه مشاغل خانگی صادر شده است، ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی حدود 300 حرفه یا رشته بارگذاری شده متقاضیان به صورت الکترونیکی با انتخاب رشته ها بلافاصله کدرهگیری دریافت می کنند که آن را در اختیار دستگاه اجرایی قرار می گیرد و اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان مجوز مشاغل خانگی را به صورت الکترونیکی صادر می کند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، سامانه جامع تعاونی ها در این بخش فعال است و 39 حرفه در حوزه تعاونی بارگذاری شده است.

وی در توضیح صدور مجوز الکترونیکی در حوزه بازرسی کار، تصریح کرد:  وقتی کسب و کاری ایجاد می شود از لحاظ اصول حفاظت و ایمنی باید تأیید شود، این کار هم به صورت الکترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مشاغل خانگی در کرمانشاه 300 نوع مجوز صادر می کند

سامانه مشاغل خانگی در کرمانشاه 300 نوع مجوز صادر می کند