مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-27فرهنگي

آغاز به کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نگاره های حرا در شیراز


دبیرکل کنگره «محمد پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر» از آغاز به کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نگاره های حرا با 430 اثر هنری در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیرکل کنگره محمد پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر از آغاز به کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نگاره های حرا با 430 اثر هنری در شیراز خبر داد.

حامد تقوایی عصر شنبه 7 اسفند در آیین گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین دوره کنگره جهانی محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر60 داور از چهره های سرشناس کشور در رشته های گوناگون آثار را داوری کرده اند.

او افزود: 4 رشته خوشنویسی، نقاشی، نقاشی خط و نگارگری، به صورت حضوری در شهر شیراز داوری شدند؛ چراکه داوران باید اصل اثر را می دیدند.

در بخش پوستر، داوری در موزه هنرهای معاصر انجام شد.

دبیرکل نخستین دوره کنگره جهانی محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر با اشاره به این که برگزیدگان رشته های هنرهای تجسمی روز 9 اسفند ماه جاری تجلیل می شوند، گفت: این نمایشگاه تا 12 اسفند ماه جاری پذیرای هنردوستان خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: آیین های فرجامین کنگره جهانی محمد (ص) پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر با گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی نگاره های حرا در سازمان اسناد و کتابخانه ملی شیراز، با حضور تنی چند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نگاره های حرا در شیراز

آغاز به کار نمایشگاه هنرهای تجسمی نگاره های حرا در شیراز