مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-27اقتصادي

ناوگان حمل و نقل عمومی البرز ساماندهی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: به زودی طرح بازسازی 15 دستگاه اتوبوس و 44 دستگاه مینی بوس در سیستم حمل ونقل برون شهری استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زندی فر صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های راهداری البرز به تخصیص اعتبار از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای بازسازی ناوگان حمل و نقل مسافری اتوبوس و مینی بوس اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در استان البرز برای بازسازی 15 دستگاه اتوبوس و 44 دستگاه مینی بوس (حمل ونقل برون شهری) اختصاص داده شده است.

وی افزود: این تسهیلات برای بازسازی اتوبوس تا سقف 700 میلیون تومان و مینی بوس تا سقف 200 میلیون تومان با سود حدود 10 درصد و بازپرداخت پنج ساله از طریق بانک عامل (بانک ملی) پرداخت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهار کرد: با توجه به سن بالای ناوگان مسافربری فعال در استان، این اداره کل با برنامه ریزی و تشکیل جلسات کارشناسی با تشکل های صنفی نسبت به شناسایی متقاضیان و اولویت بندی آنها بر اساس سن ناوگان اقدام و تمام تلاش خود را به کار گرفته که این تسهیلات به جامعه هدف بر اساس نیاز واقعی تعلق بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه این اداره کل از زمان آغاز اجرای طرح تاکنون با جدیت پیگیری های لازم را انجام داده و جزو استان های پیشتاز برای جذب اعتبار بوده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل عمومی البرز ساماندهی می شود

ناوگان حمل و نقل عمومی البرز ساماندهی می شود