مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-27اقتصادي

استانداردسازی تولید لازمه رونق صادرات در صنعت زنبورداری است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز به لزوم استانداردسازی محصول و رونق صادرات و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره تولید محصولات این حوزه تأکید کرد.

- ، عبدالرضا روشن نژاد صبح یکشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی زنبورداران با بیان اینکه تشکل ها نقش مهمی در تحقق اهداف بخش کشاورزی استان دارند؛ افزود: بخش مهمی از برنامه ها و اولویت های کاری سازمان جهاد کشاورزی، نیز با محوریت تشکل های بخش کشاورزی استان و مشارکت و همراهی ایشان میسر می شود.

وی با اشاره به تأثیر زنبورعسل در افزایش بهره وری تولید محصولات کشاورزی و حفظ محیط زیست، به جایگاه استان البرز در تولید عسل و فرآورده های جانبی زنبور عسل از جمله ژل رویال، موم و بره موم اشاره کرد و افزود: رعایت اصول و استانداردسازی تولید، لازمه رشد و توسعه صادرات عسل در استان است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، ضمن اعلام آمادگی در خصوص حمایت های لازم برای اقتصادی کردن تولید در صنعت زنبورداری به استاندارسازی محصول، تقویت ارتباط تشکل ها با تولیدکنندگان، بهره گیری از ظرفیت های استان، برای توسعه صنعت زنبورداری، رونق صادرات و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره تولید محصولات این حوزه تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی تولید لازمه رونق صادرات در صنعت زنبورداری است

استانداردسازی تولید لازمه رونق صادرات در صنعت زنبورداری است