مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-27سياسي

ایجاد انقلاب توحیدی از اهداف اصلی مبارزات امام موسی کاظم (ع)


روح مبارزه های امام موسی کاظم (ع) سیاسی و هدفش ایجاد انقلاب توحیدی و حکومت علوی بود.

- ایجاد انقلاب توحیدی از اهداف اصلی مبارزات امام موسی کاظم (ع) ایسنا/زنجان امام جمعه قیدار گفت: روح مبارزه های امام موسی کاظم (ع) سیاسی و هدفش ایجاد انقلاب توحیدی و حکومت علوی بود.

حجت الاسلام علی موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به 25 رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: این امام بزرگوار مظهر طاغوت ستیزی است.

وی با بیان اینکه زندان های طولانی امام کاظم (ع) گویای این مطلب است که وجود مبارک آن امام برای جریان طاغوت چه خطرات و مشکلاتی داشته است، ادامه داد: این فراز دردناک از صلوات مخصوص آن حضرت حکایت از این مسئله دارد: شکنجه شده در عمق زندان ها و تاریکی های زیرزمین ها با ساق کوبیده به حلقه های زنجیرها .

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه شخصیت امام موسی کاظم (ع) مظهر مبارزه با باطل و کوشش برای برقراری حکومت الله است، تصریح کرد: حضرت در دوران 35 ساله امامت خویش با چهار طاغوت منصور، مهدی، هادی و هارون معاصرت داشتند که امام (ع) در مقابل هر یک از این طاغوت های منحوس، موضع ویژه ای اتخاذ فرموده بود.

امام جمعه قیدار با یادآوری اینکه عصر حاکمیت شیطانی هارون را باید مستجمع تمام ظلمات طاغوت های گذشته و رذالت ها و خباثت های سه زمامدار قبلی دانست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد انقلاب توحیدی از اهداف اصلی مبارزات امام موسی کاظم (ع)

ایجاد انقلاب توحیدی از اهداف اصلی مبارزات امام موسی کاظم (ع)