مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-27پزشكي

بستری 42 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ جان باختن 5 بیمار در شبانه روز گذشته


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 42 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش و بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 42 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش و بستری شدند.

وی افزود: متاسفانه در این مدت 5 نفر از بیماران بستری، فوت کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان به 254 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 53 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند و در شبانه روز گذشته 32 نفر پس از بهبودی نسبی، ترخیص شدند.

محمدیان ادامه داد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های پارس آباد، مشگین شهر، گرمی و سرعین در وضعیت قرمز، شهرستان های اردبیل و بیله سوار در وضعیت نارنجی، شهرستان های خلخال، اصلاندوز، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره به تزریق 2 میلیون و 98 هزار و 404 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 943 هزار و 883 دُز مربوط به مرحله اول، 821 هزار و 264 دُز مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 42 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ جان باختن 5 بیمار در شبانه روز گذشته

بستری 42 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/ جان باختن 5 بیمار در شبانه روز گذشته