مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-27سياسي

کانون وکلای آذربایجان غربی آماده ارائه آموزش حقوقی به شهروندان


رییس کانون وکلای آذربایجان غربی گفت: این کانون آماده ارائه آموزش حقوقی به شهروندان و عموم مردم جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای آذربایجان غربی، محمد صابونچی در جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه که به مناسبت 7 اسفند و روز وکیل مدافع برگزار شد، گفت: کانون وکلا با قدمت 70 سال استقلال و یک قرن فعالیت سهم مهمی در راستای ارائه خدمات حقوق شهروندی ایفا کرده است.

وی اظهار کرد: کانون در موضوع وکالت تسخیری در طول یکسال گذشته، 127 مورد برای شهروندان به صورت رایگان خدمات حقوقی داده و وکیل رایگان در اختیار آنان قرار داده است.

صابونچی افزود: هر شهروندی که برای موضوعات قضایی به شورا مراجعه می کند، کانون وکلا آمادگی دارد خدمات رایگان حقوقی از نظر مشاوره حقوقی و وکیل داشته باشد.

وی گفت: رویکرد کانون نسبت به گذشته تغییر کرده و مبنای خود را حضور در بین مردم قرار داده است و قطعا این سرمایه اجتماعی عمر این نهاد را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: کانون آمادگی دارد در تعامل با شورا، به منظور آگاهی رسانی به جامعه باهدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شهروندان و کاهش پرونده ها، آموزش های رایگان برای شهروندان (در موضوعات ملکی و داوری) داشته باشد و در این راستا مدیریت شهری می تواند در تبلیغات شهری این موضوع کمک حال کانون وکلا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون وکلای آذربایجان غربی آماده ارائه آموزش حقوقی به شهروندان

کانون وکلای آذربایجان غربی آماده ارائه آموزش حقوقی به شهروندان