مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-27بين الملل

وزرای خارجه امارات و آمریکا تلفنی گفت وگو کردند


وزرای امور خارجه امارات و امریکا طی تماسی تلفنی ضمن تاکید بر گسترش روابط دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل فارس، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا تماس تلفنی داشته است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت امارات وام دو طرف درخصوص روابط راهبردی ابوظبی و واشنگتن گفت وگو کرده و راه های گسترش روابط امارات عربی متحده با ایالات متحده آمریکا در تمام زمینه ها را بررسی کردند.

بن زاید و بلینکن در ادامه این این تماس ضمن بحث و بررسی آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی، به تبادل نقطه نظرات خود درخصوص رویدادهاپرداختند.

وزیر امور خارجه امارات در این گفت وگو بر عمق روابط راهبردی دو کشور و مقامات آن ها و همچنین همکاری ها و هماهنگی های مداوم بین ابوظبی و واشنگتن تاکید کرد و خواستار گسترش افق های همکاری مشترک در تمام زمینه ها شد.

این هماهنگی ها و تماس ها در حالی بین امارات و آمریکا انجام می شود که ابوظبی اخیراً برای مواجهه با حملات یمن از واشنگتن درخواست کمک کرده بود.

در همین راستا و هفته قبل امارات کنفرانسی برای مقابله با پهپادهای یمن با حضور نمایندگانی از آمریکا و کشورهای اروپایی برگزار کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه امارات و آمریکا تلفنی گفت وگو کردند

وزرای خارجه امارات و آمریکا تلفنی گفت وگو کردند