مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-27سياسي

واکنش نماینده میانه به معافیت مالیاتی سلبریتی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی حسینی روز یکشنبه (8 اسفندماه) در دوازدهمین جلسه بررسی لایحه بودجه 1401، در اخطاری با استناد به بند 9 اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیضات ناروا، - سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گرفتن مالیات از کارگران معدن و معافیت بازیگران و سلیبریتی ها از مالیات را تبعیض ناروا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی حسینی روز یکشنبه (8 اسفندماه) در دوازدهمین جلسه بررسی لایحه بودجه 1401، در اخطاری با استناد به بند 9 اصل سوم قانون اساسی در خصوص رفع تبعیضات ناروا، گفت: در موضوع معافیت های مالیاتی، عده ای بازیگر و سلیبریتی که بیشتر آن ها درآمد بالا و زندگی مرفهی دارند از معافیت مالیاتی بهره مند می شوند، اما کارگران در بخش های مختلف به خصوص کارگران مشاغل سخت مانند معادن باید مالیات بپردازند.

این تبعیض آشکار قابل توجیه نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند معافیت مالیاتی برخی صنوف سینمایی و هنرمندان با درآمد پایین که به دلیل کرونا طی 2 سال اخیر دچار رکورد در کسب وکار شده اند، قابل توجیه است، اما چه توجیهی برای معافیت یک قشر پردرآمد و اکثرا بیگانه با درد و رنج مردم وجود دارد؟ عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس که ریاست صحن را برعهده داشت، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده میانه به معافیت مالیاتی سلبریتی ها

واکنش نماینده میانه به معافیت مالیاتی سلبریتی ها