مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-27سياسي

طرح صیانت؛ از بی اطلاعی مردم تا رفتار پوپولیستی وکلای مجلس


علیرغم نیاز مبرم کشور به داشتن قوانین جامع و منسجم در راستای خدمات فضای سایبری و طرح آن در مجلس، به نظر می رسد عده کثیری از مردم نسبت با اهمیت داشتن قانون و طرح مجلس بی اطلاع اند و هم برخی از نمایندگان در مواجه با طرح مذکور رفتار عوام فریبانه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی یا طرح طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی یا همان طرح صیانت نام طرحی است که توسط وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

 طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی پس از طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یکی از پر حاشیه ترین طرح های مطرح شده توسط نمایندگان است که با 18 رأی موافق و 1 رأی مخالف هفته گذشته در کمیسیون مشترک مجلس شورای اسلامی تصویب شد اما تنها پس از یک روز هیئت رییسه مجلس تصمیم کمیسیون مشترک در تصویب این طرح را به دلیل ایرادات شکلی در چگونگی بررسی آن، طرح لغو کرد.

اما کم و کیف طرح طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و الزامات داشتن قوانینی در این حوزه موضوعی است که باید علاوه بر رسانه ها و قوای سه گانه، توسط مطرح کنندگان آن نیز بحث و بررسی شود.

خلیل بهروزی فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: طرح صیانت بسیار خوب است چراکه هدف از طرح، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت؛ از بی اطلاعی مردم تا رفتار پوپولیستی وکلای مجلس

طرح صیانت؛ از بی اطلاعی مردم تا رفتار پوپولیستی وکلای مجلس