مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:122022-02-27سياسي

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری «روز ملی بیماری های نادر» را تبریک گفت


رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در نامه ای به رییس و اعضای هیأت مدیره بنیاد بیماریهای نادر ایران «روز ملی بیماریهای نادر» را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،بیماری های نادر به عنوان بیماری هایی که تعداد مبتلایان آنها در دنیا زیاد نبوده و شرایط خاص درمانی و هزینه ای دارند، در جامعه مطرح هستند.

تاکنون 344 نوع بیماری نادر در ایران شناسایی شده است و تخمین زده می شود حداقل حدود 50 تا 60 هزار نفر مبتلا به بیماری نادر در ایران زندگی می کنند که هزینه دارویی و درمانی بالایی دارند و تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند.

 احمد صالحی،رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در نامه ای به رییس و اعضای  هیأت مدیره بنیاد بیماری های نادر ایران هشتم اسفند روز ملی بیماری های نادر را تبریک گفت.

در این نامه آمده است:ضمن تبریک اعیاد سراسر نورماه رجب و در آستانه مبعث پیامبر رحمت و مهربانی ها حضرت محمدابن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم، فرا رسیدن، هشتم اسفند، روز ملی بیماریهای نادر را به تمامی مدیران محترم و خدمتگزاران عزیز آن بنیاد، که با هدف والای انسانی خدمت، گردهم آمده اید تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شناسایی، جلوگیری از شیوع این بیماریها، افزایش آگاهی آحاد جامعه نسبت به علائم بیماری و علم به درمان های مقطعی و قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری «روز ملی بیماری های نادر» را تبریک گفت

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری «روز ملی بیماری های نادر» را تبریک گفت