مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-27سياسي

دبیرخانه اربعین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کل کشور در ایلام راه اندازی می شود


مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام گفت: دبیرخانه اربعین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کل کشور در ایلام راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سعید مدرسی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام به عنوان یک تشکل امین مطرح شده و هر انجمن یک سنگر فرهنگی است.

وی افزود: راهیان نور مجازی در این مدت راه اندازی شده است؛ در جریان ماه رمضان کرسی های ویژه دانش آموزی به صورت مجازی برگزار شد و برنامه کرسی های تلاوت و دروس اخلاق همچنان ادامه خواهد داشت.

  مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام گفت: اردوی علمی در نوروز 1401 برگزار می شود و مشاوره های آموزشی و نحوه مطالعه و تحقیق برای دانش آموزان پایه 11 برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه 280 مدرسه ایلام عضو سامانه باقری انجمن اسلامی هستند افزود: شاکله اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، جذب دانش آموزان مستعد در تراز انقلاب است؛ از جمله وظایف دانش آموزانِ عضو اتحادیه، اسلامی کردن خود و فضایی است که در آن قرار دارند .

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی استان ایلام گفت: برپایی خیمه های معرفت از دیگر برنامه های اجرا شده است و هر مربی آموزش های تشکیلاتی به دانش آموزان را ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه اربعین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کل کشور در ایلام راه اندازی می شود

دبیرخانه اربعین اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کل کشور در ایلام راه اندازی می شود