مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-27اقتصادي

5 هزار دستفروش تهرانی ساماندهی شدند


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شایعه فروش موزاییکی پیاده روها به دلیل ساماندهی دستفروشان در برخی مناطق تهران و به خطر افتادن منافع برخی افراد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، بررسی لایحه نرخ بهای خدمات فعالیت مشاغل سیار و بی کانون در جلسه امروز ضورای شهر تهران صورت گرفت  و قدرت الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران  با اشاره به اینکه طرح جامع ساماندهی دستفروشان شروع شده و رویکرد ما این است که دستفروش ها به روز بازارها بروند در حالیکه شهرداری ریالی از این لحاظ عایدی نخواهد داشت و به ازای هر دستفروشی 5 میلیون هم پرداخت می شود، گفت: شایعاتی که درباره فروش موزاییکی پیاده روها به دستفروشان مطرح می شود در واکنش به ایجاد این روزبازارها از سوی  کسانی بوده که منافع شخصی از دستفروشی داشتند.

و باعث به خطر افتادن منافعشان  من جمله در خیابان 15 خرداد شده  که شهرداری اخیرا آنجا را ساماندهی کرده است.

وی افزود: افرادی که از این فضا سوء استفاده کرده اند به این دلیل است که از ساماندهی ضربه خورده اند و شروع کردند به شایعه سازی.

محمدی با تاکید بر اینکه منزلت و معیشت دستفروشان برای ما مهم است و با  تخلفات این حوزه مثل همه بخش های کشور باید برخورد شود، گفت: این برخورد به شهرداری ارتباطی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار دستفروش تهرانی ساماندهی شدند

5 هزار دستفروش تهرانی ساماندهی شدند