مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:322022-02-27سياسي

رشته های تخصصی و سطوح عالی خواهران در حوزه علمیه البرز به وجود آید


مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران البرز با حضور حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، - ایسنا/البرز مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران البرز با حضور حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین واحدی معاون امور حوزه ها و جمعی از مسئولین استانی و طلاب خواهر در حوزه علمیه خواهران البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، آیت الله حسینی همدانی در این جلسه بابیان اینکه عظمت گستره نظام هستی و وسعت آن انسان را تسلیم می کند، بیان داشت: خداوند متعال با اعطای ویژگی هایی چون شعور، اراده و امثال ذلک به انسان؛ آن را خلیفه خود، روی زمین کرد.

وی با تأکید بر اینکه انسان جبراً مختار است، اظهار کرد: خداوند متعال از روی رحمت به انسان قوه عقل اعطا کرد تا به اندازه توانایی و فهم خود از وحی بهره مند شود.

امام جمعه کرج بابیان اینکه نظام تعلیم و تربیت به جهت بهره مندی حداکثری انسان از وحی الهی راه اندازی شد، گفت: به این وسیله کار هدایت گری بشر که مخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های تخصصی و سطوح عالی خواهران در حوزه علمیه البرز به وجود آید

رشته های تخصصی و سطوح عالی خواهران در حوزه علمیه البرز به وجود آید