مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-27اجتماعي

واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به عبور یک دست تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین واکنش نشان داده و آن را به موضوع ایمنی خودروها نسبت داد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به عبور یک دست تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین واکنش نشان داده و آن را به موضوع ایمنی خودروها نسبت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیان فر در حاشیه طرح هماهنگی سفرهای نوروزی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، هادیانفر با اشاره به ویدئوی منتشر شده از عبور یک تانک روسی از خودرویی در اوکراین اظهار کرد: شما ببینید در همین ویدئو یک تانک از روی خودرو عبور کرد و خودرو مچاله شد اما راننده آن زنده ماند.

این نشان می دهد که مقاومت بدنه خودرو چقدر در حفظ جان رانندگان موثر است و ما امیدواریم در حوزه صنعت خودرو شاهد افزایش استانداردها باشیم و با همکاری تمام دستگاه های مسئول بتوانیم آمار 17 هزار کشته سالانه را کاهش دهیم.

وی درباره ایجاد سیستم جامع تصادفات در کشور، گفت: قانونگذار، ایجاد سازمان متمرکز برای تصادفات برعهده دولت و وزارت راه قرار داده است.

اما متاسفانه هنوز این سامانه به طور کامل اجرایی نشده و در حوزه زیرساخت و تبادل داده مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم با پیگیری های لازم حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین

واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین