مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-27سياسي

مهارت آموزی 2800 سرباز سپاه کربلا/ سربازان ماهر تسهیلات دریافت می کنند


جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در سال جاری 2 هزار و 800 نفر از سربازان سپاه کربلا مازندران آموزش مهارت فرا گرفتند که می توانند برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد برسلانی در جلسه بررسی اعطای تسهیلات اشتغال زایی به سربازان ماهر نیروهای مسلح مازندران، اظهار کرد: بعد از فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مهارت آموزی سربازان در سپاه و نیروی مسلح، سپاه کربلا مازندران در سال 1400 حدود 2 هزار و 800 نفر آموزش مهارت فراگرفتند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 200 سرباز گواهینامه قبولی دریافت کردند، افزود: با توجه به ابلاغیه های ستاد کل نیروهای مسلح سربازانی می توانند از تسهیلات بهره مند شوند که دوران مهارت آموزی را طی کرده و برای اشتغال زایی اقدام کرده باشند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: وام های لازم به این افراد ارائه می شود تا برای اشتغال زایی اقدام کنند که در حال حاضر 38 نفر از سربازان ما در مجموعه سپاه کربلا مازندران برای دریافت وام قرض الحسنه ثبت نام کردند.

برسلانی یادآور شد: اطلاع رسانی برای دریافت این تسهیلات در کلیه رده های خدمتی انجام شده و امیدواریم که همه سربازان دارای مدرک مهارت آموزی با حضور در رده های خدمتی برای دریافت وام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی 2800 سرباز سپاه کربلا/ سربازان ماهر تسهیلات دریافت می کنند

مهارت آموزی 2800 سرباز سپاه کربلا/ سربازان ماهر تسهیلات دریافت می کنند