مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-27سياسي

برگزاری جلسه استیضاح شهردار رشت در روز چهارشنبه


مصوبه شورا توسط فرمانداری رشت ابطال نشده است و چهارشنبه جلسه استیضاح شهردار برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: مصوبه شورا توسط فرمانداری رشت ابطال نشده است و چهارشنبه جلسه استیضاح شهردار برگزار می شود.

محمد حسین واثق کارگرنیا، امروز در بیست و نهمین جلسه علنی شورای رشت در ساختمان جلسات شورا با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم ( ع) اظهار کرد: پیشوای هفتم شیعیان امام موسی کاظم (ع) نیز برای احیای فرهنگ و ارزش های اسلامی تلاش های فراوانی داشتند و به فرهنگ صبر و مقاومت در راه اسلامی معنای کامل بخشیدند.

وی با تبریک پیشاپیش مبعث حضرت رسول اکرم (ص) افزود: با توجه به اینکه اعضای شورای رشت از پاسخ های شهردار رشت قانع نشده بودند قرار بود جلسه امروز شورا با دستور کار بررسی استیضاح شهردار رشت برگزار شود اما به واسطه ابهامی که در نامه فرمانداری رشت به شورا اعلام شد استیضاح شهردار به جلسه دیگری موکول شد.

کارگرنیا با تاکید به اینکه از سوی فرمانداری رشت یک ابهام به مصوبه شورا اعلام شده است تصریح کرد: برخلاف مباحثی که برخی از پایگاه های خبری با مضمون ابطال و غیر قانونی خواندن تصمیم شورا پیرامون استیضاح مطرح کرده اند ، این موضوع واقعیت ندارد و فرمانداری فقط ایرادی را در این باره اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه استیضاح شهردار رشت در روز چهارشنبه

برگزاری جلسه استیضاح شهردار رشت در روز چهارشنبه