مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-27ورزشي

کتاب 100 سال ورزش کرمان رونمایی می شود


کتاب 100 سال ورزش کرمان تالیف زنده یاد محمد صنعتی که بر مبنای خاطره نویسی و خودنگاری افراد است و متن کتاب از پهلوان عطایی شروع شده است، رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان کامبیز صنعتی فرزند مرحوم صنعتی ظهر امروز نشست خبری به مناسبت انتشار کتاب 100 سال ورزش کرمان تالیف زنده یاد محمد صنعتی در سخنانی اظهار داشت: فکر تدوین کتاب 100 سال ورزش کرمان از چند دهه قبل در ذهن ابوی من شکل گرفت، شاید زمانی که پدرم برای نشان دادن ورزش استان کرمان تصمیم گرفت با دوچرخه همراه با مرحوم علی ایرانمنش از کرمان به تهران سفر کند.

وی بیان کرد: این سؤال برای پدرم مطرح بود، چرا تاریخ ورزش کرمان نباید در جایی ثبت شود، به طور مثال تا قبل از انتشار کتاب 100 سال ورزش کرمان اطلاعات جسته و گریخته و غیرمستند درباره مرحوم پهلوان عطایی وجود داشت.

صنعتی ادامه داد: نگارش کتاب 100 سال ورزش کرمان طی سال 95 با یک یا علی (ع) آغاز شد و آن زمان دوستان و دلسوزان اعتقاد داشتند این کار ناشدنی است، زیرا افراد دیگری هم در این زمینه گام برداشتند که موفق نشدند.

وی یادآور شد: تالیف کتاب 100 سال ورزش کرمان با مصاحبه با 300 نفر از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دیروز و امروز آغاز شد و کتاب با بهره گیری از خاطرات 705 نفر در 49 رشته ورزشی طی سه سال به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب 100 سال ورزش کرمان رونمایی می شود

کتاب 100 سال ورزش کرمان رونمایی می شود