مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-27بين الملل

فهرست مرگ انگلیس برای الیگارش های روس


وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد، این وزارتخانه در حال آماده سازی فهرست مرگ برای الیگارش های روسی است که در ماه های آتی هدف تحریم ها بابت حمله مسکو به اوکراین قرار می گیرند.

- وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد، این وزارتخانه در حال آماده سازی "فهرست مرگ" برای الیگارش های روسی است که در ماه های آتی هدف تحریم ها بابت حمله مسکو به اوکراین قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، لیز تراس وزیر خارجه انگلیس همچنین اعلام کرد، دیگر هیچ جایی برای پنهان شدن متحدان فوق ثروتمند کرملین پوتین وجود ندارد.

این هشدار پس از آن اعلام شد که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به اسامی هشت روس ثروتمندی اشاره کرد که با ممنوعیت سفر و مسدود شدن دارایی هایشان روبرو می شوند.

همچنین این تحریم ها علیه بیش از 100 تبعه روس، شخصیت حقوقی و زیرمجموعه وضع می شود.

تراس امروز در مصاحبه ای با ساندی تایمز گفت، اسامی جدیدی هر چند هفته یکبار به این فهرست اضافه می شود چون وزرای انگلیسی به دنبال فشار بر پوتین در نتیجه حمله به اوکراین هستند.

وی ادامه داد: ما نامه هایی را در وزارتخانه از وکلا دریافت کرده ایم که ما را تهدید می کنند بنابراین، باید پیش از وضع تحریم علیه اشخاص مدارک و ادله را به صورت مناسب و دقیق مورد بررسی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست مرگ انگلیس برای الیگارش های روس

فهرست مرگ انگلیس برای الیگارش های روس