مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-27حوادث

25تن کودشیمیایی درپیرانشهر کشف شد/خاموشی مزرعه استخراج ارزدیجیتال


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 25 تن کود شیمیایی قاچاق با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

- سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقادیر کود شیمیایی در مسیر تمرچین – پیرانشهر توسط اشخاصی به هویت معلوم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران در نهایت کامیون های متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازدید از آنها مقدار 25 تن کود شیمیایی به صورت فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این رابطه 6 متهم دستگیر و 3 دستگاه کامیون توقیف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کودهای کشف شده را بیش از 8 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف 54 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در ارومیه، خبر داد، افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در حومه شهرارومیه اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کرده اند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25تن کودشیمیایی درپیرانشهر کشف شد/خاموشی مزرعه استخراج ارزدیجیتال

25تن کودشیمیایی درپیرانشهر کشف شد/خاموشی مزرعه استخراج ارزدیجیتال