مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-27بين الملل

سینماگران اوکراینی دست به اسلحه شدند


«سرگیی لوزنیتسا» دیگر فیلمساز اوکراینی که هم اکنون در لیتوانی حضور دارد به نشریه اسکرین گفته که مقامات اوکراینی به هر کسی که مایل باشد سلاح می دهند.

- تاریخ انتشار: 12:23 - 08 اسفند 1400 پفیلمسازان و سینماگران اوکراینی که پیش از این در جشنواره ها و بازار های فیلم شرکت می کردند حالا برای دفاع از کشورشان دست به اسلحه شددند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، ولودیمیر یاتسنکو رییس انجمن صنعت فیلم اوکراین (FIAU) که تا همین اواخر به نمایندگی از کشورش در جلسات Eurimages شرکت می کرد، پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین با همسر باردار و فرزندانش شهر کی یف را ترک کرده بود و حالا اعلام کرده برای مبارزه به کی یف بازخواهد گشت.

بخوانید.

ادعای عجیب ژنرال اوکراینی در واشنگتنسفارت روسیه از سفارت انگلیس در تهران شاکی شد! این تهیه کننده درباره شرایط کنونی کشورش گفت: همه ما می دانیم که روسیه دیگر نیات خود را پنهان نمی کند و آن ها در پی پس گرفتن سرزمین های خود هستند.

می دانم که بسیاری از اروپایی ها آن را درک نمی کنند، اما اوکراین قطعا هدف نهایی روسیه نیست و در صورت سقوط اوکراین، نوبت به لهستان و کشور های بالتیک خواهد رسید .

وی ادامه داد: آنچه ما واقعاً از اروپا انتظار داریم کمک یا فراهم کردن سلاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماگران اوکراینی دست به اسلحه شدند

سینماگران اوکراینی دست به اسلحه شدند