مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-27پزشكي

عملگرایی و دانش ابزار اصلی موفقیت در ارتقا فرهنگی دانشگاه است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملگرایی با به فعل درآوردن ایده های نو و کارشناسی شده و آگاهی از دانش روز را ابزار اصلی موفقیت در پیشبرد اهداف فرهنگی معرفی کرد.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملگرایی با به فعل درآوردن ایده های نو و کارشناسی شده و آگاهی از دانش روز را ابزار اصلی موفقیت در پیشبرد اهداف فرهنگی معرفی کرد.

سید وحید حسینی یکشنبه 8 اسفند در جمع معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: کار فرهنگی فعالیتی بسیار ظریف و دقیق است که نه با نگاهی اداری و رسمی، بلکه با منشی پدرانه و علمی قابل ارائه و گسترش خواهد بود.

او ادامه داد: عملگرایی و به فعل درآوردن ایده های نو و کارشناسی شده در حیطه های فرهنگی می تواند سبب جذب بالای افراد به ویژه جوانان فرهیخته دانشجو شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: اگر متولیان فرهنگی در اجرای برنامه های خود، مصمم بوده و در این راه به قدرت لایزال الهی تکیه کرده و خود را به دانش روز مسلح سازند، به طور قطع در پیشبرد اهداف فرهنگی خویش به موفقیت می رسند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این گردهمایی، عزم راسخ، اتکاء به قدرت خداوند، دغدغه مندی فرهنگی، خستگی ناپذیری، مدیریت جهادی و تجهیز به دانش روز را ویژگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملگرایی و دانش ابزار اصلی موفقیت در ارتقا فرهنگی دانشگاه است

عملگرایی و دانش ابزار اصلی موفقیت در ارتقا فرهنگی دانشگاه است