مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-27حوادث

اخاذی با سلاح/ مأمور قلابی دستگیر شد


رییس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت ازدستگیری متهمی خبر داد که با جعل کارت نیروهای مسلح و حمل سلاح جنگی از شهروندان اخاذی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی از دستگیری فردی خبر داد که با جعل کارت نیروهای مسلح اقدام به حمل سلاح جنگی کرده و از شهروندان اخاذی می کرد.

سرهنگ نجم الدین رشیدی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل هفته گذشته اخباری در خصوص فعالیت فردی که با کارت جعلی نیروی انتظامی و چند ارگان نظامی دیگر در یکی از محله های حوالی یافت آباد تهران، اقدام به اخاذی می کرد، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد این فرد ضمن جعل کارت های ارگان های نظامی مانند ناجا با خود سلاح گرم نیز حمل کرده و با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان اخاذی می کند.

رشیدی با اشاره به شناسایی محل تردد متهم تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی،سرانجام، با تلاش های شبانه روزی پلیس در عصر روز هفتم اسفند ماه، در حالیکه متهم قصد سوار شدن بر خودروی خود را داشت دستگیر شد که در بازرسی از خودروی وی نیز یک قبضه سلاح جنگی به همراه 5 عدد فشنگ کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی با سلاح/ مأمور قلابی دستگیر شد

اخاذی با سلاح/ مأمور قلابی دستگیر شد