مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-27سياسي

پایگاه های نیکوکاری از 12 اسفند در سطح استان قزوین فعال می شوند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: جشن نیکوکاری سال جاری نیز در هفته احسان با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود، 2550 پایگاه در سطح استان تشکیل شده است که از 12 اسفندماه به مدت یک هفته در سطح استان میزبان خیرین هستیم.

- ایسنا/قزوین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: جشن نیکوکاری سال جاری نیز در هفته احسان با شعار عیدی برای همه برگزار می شود، 2550 پایگاه در سطح استان تشکیل شده است که از 12 اسفندماه به مدت یک هفته در سطح استان میزبان خیرین هستیم.

مهرعلی حق گویان در نشست خبری که امروز 8 اسفند در اداره کل کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر 34 هزار و 247 خانوار تحت حمایت کمیته امداد (ره) استان قزوین داریم که شامل 60 هزار و 971 نفر هستند.

وی افزود: همچنین تا پایان سال 50 هزار نفر که تحت پوشش حمایت ما قرار ندارند نیز به صورت موردی و تک خدمتی از حمایت های ما از جمله جهیزیه، مسکن و اشتغال برخوردار می شوند؛ امداد در این مواقع اورژانسی است و بعد از حل مشکل این افراد از دایره حمایت ما خارج می شوند بنابراین تعداد مددجویان به طور شناور در حال تغییر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی مددجویان یک سامانه طراحی شده است که افراد تحت پوشش و نیازمند می توانند ثبت نام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های نیکوکاری از 12 اسفند در سطح استان قزوین فعال می شوند

پایگاه های نیکوکاری از 12 اسفند در سطح استان قزوین فعال می شوند