مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-27اجتماعي

واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین


به عنوان مثال 2500 تا 2600 خودروی متخلف منجر به مرگ 17 هزار نفر در تصادفات رانندگی شده است و با همین نسبت رانندگان متخلف نیز سبب آسیب جان به 360 هزار راننده شده اند.

- به عنوان مثال 2500 تا 2600 خودروی متخلف منجر به مرگ 17 هزار نفر در تصادفات رانندگی شده است و با همین نسبت رانندگان متخلف نیز سبب آسیب جان به 360 هزار راننده شده اند.

در این شرایط این ایمنی وسیله نقلیه است که دارای اهمیت است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به عبور یک دست تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین واکنش نشان داده و آن را به موضوع ایمنی خودروها نسبت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیان فر در حاشیه طرح هماهنگی سفرهای نوروزی که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، هادیانفر با اشاره به ویدئوی منتشر شده از عبور یک تانک روسی از خودرویی در اوکراین اظهار کرد: شما ببینید در همین ویدئو یک تانک از روی خودرو عبور کرد و خودرو مچاله شد اما راننده آن زنده ماند.

این نشان می دهد که مقاومت بدنه خودرو چقدر در حفظ جان رانندگان موثر است و ما امیدواریم در حوزه صنعت خودرو شاهد افزایش استانداردها باشیم و با همکاری تمام دستگاه های مسئول بتوانیم آمار 17 هزار کشته سالانه را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین

واکنش پلیس راهور به عبور تانک روسی از روی خودرویی در اوکراین