مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-27سياسي

دانشکده تربیت مربی پرورشی تأسیس شود/ لزوم الحاق معاونت تربیت بدنی به پرورشی


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای درخواست کرد تا دانشکده تربیت مربی پرورشی در دانشگاه فرهنگیان تأسیس شود همچنین با الحاق معاونت تربیت بدنی به معاونت پرورشی موافقت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هشتم اسفند اعلام کرد: هشتم اسفند موسم بزرگداشت و تبریک فرهنگیان به یکدیگر در مورد سالگرد تولدی دیگر برای امور تربیتی در آموزش و پرورش بعد از انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر به عنوان احیا کنندگان این نهاد مقدس است.

تبریک ما به معنای آرزوی برکت یافتن ثمره این شجره طیبه در پیشبرد آرمان های انقلابی خود و آرزوی درنوردیدن موانع و همچنین فرصت سازی برای رویش استعدادهای نسل انقلاب در جهت نیل به حیات طیبه موعود قرآن کریم است.

انقلابی که با برافراشتن  پرچم حق طلبی و عدالت خواهی، طاغوت های زر و زور و تزویر را برآشفت، و آرامش آنان را بر هم زد و با این خیزش ضد ستم، جبهه بندی جدیدی از سوی زورگویان و ستمگران علیه حرکت انقلاب به وجود آمد و جنگ افروزی ها و تحریم هایی نیز اعمال شد تا بتوانند این مشعل روشنایی بخش را خاموش کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: امور تربیتی در دهه اول انقلاب که دهه جنگ سخت و ابزار و خصومت های آشکار دشمنان بود، با برخورداری از پشتیبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده تربیت مربی پرورشی تأسیس شود/ لزوم الحاق معاونت تربیت بدنی به پرورشی

دانشکده تربیت مربی پرورشی تأسیس شود/ لزوم الحاق معاونت تربیت بدنی به پرورشی