مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-27اقتصادي

نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با موضوع بودجه، عرضه املاک شهرداری در بورس و عوارض، - فلاح گفت: نظام مالی شهرداری تهران مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد و نقطه عطف و شروع کار ما شروع برای ایجاد حساب واحد خزانه بود که قانون آن مربوط به 2 سال قبل بود، اما اجرایی نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با موضوع بودجه، عرضه املاک شهرداری در بورس و عوارض، امروز یکشنبه هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

فلاح در این نشست خبری اظهار کرد: دوره جدید مدیریت شهری با چند شعار و راهبرد کار خود را شروع کرد و یکی از آن ها شفافیت و انضباط مالی بود که جزو برنامه های اساسی ما هستند و آمادگی نسبی برای اجرای پروژه های مختلف را داشتیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران یادآور شد: طرح جامع نظام مالی شهرداری تهران مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد و نقطه عطف و شروع کار ما شروع برای ایجاد حساب واحد خزانه بود که قانون آن مربوط به 2 سال قبل بود، اما اجرایی نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد

نظام مالی شهرداری مربوط به سال های گذشته است و از استاندارد مطلوب فاصله دارد