مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-27اقتصادي

ایجاد 1240 تعاونی با اشتغالزایی 28 هزار نفر


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 1240 شرکت تعاونی با 28 هزار فرصت شغلی در شش ماه گذشته خبر داد و با اشاره به تشکیل دبیرخانه اجرای سند توسعه بخش تعاون بر لزوم فعال شدن دبیرخانه و مکاتبه با اعضای مسئول در سند تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی در اولین جلسه بررسی سند توسعه بخش تعاون اظهار کرد: در مدت 6 ماه اخیر خط اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی برای تعاونی ها با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ایجاد شده است همچنین 11 مرکز نوآوری بخش تعاون و 9 شرکت تعاونی دانش بنیان شکل گرفته است.

وی از حل مشکل 600 تعاونی طی این مدت خبر داد و افزود: در بحث پرداخت حقوق تعاونی های سهام عدالت با همکاری و هماهنگی وزارت امور اقتصاد و دارایی مقرر شد 75 درصد مطالبات آنها در اسرع وقت پرداخت شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین از تشکیل 1240 شرکت تعاونی در شش ماهه اخیر خبر داد و گفت: این تعداد تعاونی بیش از 28 هزار فرصت شغلی به وجود آورده اند.

عبدالملکی در ادامه از جمله اهداف پیش بینی شده در سند توسعه تعاون را، ایجاد سامانه مشوق ها و حمایت ها، اجرای مقدماتی سرویس نقل و انتقال الکترونیکی عضویت در شرکت های تعاونی و تدوین شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی در اجرای سند توسعه بخش تعاون عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1240 تعاونی با اشتغالزایی 28 هزار نفر

ایجاد 1240 تعاونی با اشتغالزایی 28 هزار نفر