مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-27اجتماعي

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل در حاشیه این بازدید گفت: - مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با حضور در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) از نمایشگاه و فروشگاه محصولات شرکت های خلاق، خانه های خلاق و نوآوری وشرکت های دانش بنیان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل در حاشیه این بازدید گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جهت حمایت از جوانان خلاق و مبتکر ایرانی آمادگی دارد تا گذرگاه های فرهنگی را جهت نمایش و عرضه این توانمندی ها در اختیار علاقه مندان به تولید محصولات دانش بنیان و فناوری های خلاق قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه توانمندی های جوانان مبتکر و آخرین دستاورد های دانش بنیان معرفی و عرضه شد افزود: صنایع نرم و خلاق در جامعه ایران، ظرفیتی سرشار و شکوفاست و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت های خلاق، خانه های خلاق و نوآوری و شرکت های دانش بنیان در 44 غرفه دستاورد های جدید و خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق