مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-27اجتماعي

کلنگ احداث مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان به زمین زده شد


طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران، کلنگ احداث مدرسه 24 کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران، کلنگ احداث مدرسه 24 کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد.

رضا رضایی در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیرساز ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس امور تربیتی بر توجه ویژه به فعالیت های تربیتی و پرورشی در مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد مدارس احداث شده در چند سال اخیر در استان توسط خیرین احداث شده اند از شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان توسط خیرین خبر داد.

رضایی از ساخت 130 مدرسه توسط اتاق بازرگانی کرمان با همکاری موسسه مهر گیتی در استان خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته در دو ماه اخیر و بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش سرانه فضای آموزشی استان طی سه سال آینده به سرانه میانگین کشوری می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از ستاد فرمان اجرایی امام خمینی ره گفت: 76 مدرسه توسط ستاد اجرایی امام خمینی ره در استان تا کنون ساخته شده و قرار براین شده که این ستاد در تمامی شهرستان ها و مناطق استان مدارس جدید بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه 24 کلاسه در روستای شرف آباد کرمان به زمین زده شد